مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-21ورزشي

پیشتازی بسیج در تولید محتوای فضای مجازی


رییس سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: بسیج به عنوان مجموعه ای موفق و پیشتاز در تولید محتوای فضای مجازی و دیجیتال گوی سبقت را از دیگران ربوده است.

- مهدی حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: چهارمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل همزمان با سراسر کشور برگزار شد تا شاهد نمایش توانمندی های نوجوانان و جوانان این استان در عرصه فضای مجازی باشیم.

وی تصریح کرد: این رویداد در سه رشته بازی های تلفن همراه، برنامه کاربردی ویژه تلفن همراه و پویانمایی برگزار شد تا 10 تیم در بخش پویانمایی، هشت تیم در برنامه کاربردی تلفن همراه و چهار تیم نیز در بخش بازی های تلفن همراه با هم رقابت کنند.

رییس سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: این 22 تیم 48 ساعت فرصت داشتند تا در این رویداد تخصصی با هم رقابت کنند تا با نظر هیئت داوران تیم های منتخب برگزیده و معرفی شوند.

حسینی افزود: برای اولین بار در این دوره از رویداد تولید محتوای دیجیتال شاهد ارسال تولیدات مردمی به صورت غیرحضوری بودیم که در قالب فراخوان انجام شده در موضوعات مختلف، 100 اثر به عنوان تولیدات مردمی مورد پذیرش و داوری قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این تولیدات در بخش گرافیکی و شامل پوستر، عکس و موشن گرافی بوده که آثار جمع آوری شده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی بسیج در تولید محتوای فضای مجازی

پیشتازی بسیج در تولید محتوای فضای مجازی