مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-21ورزشي

پرونده تیم ملی تکواندو ایران بسته شد/ناکامی قدمی و حذف مومن زاده


با شکست دو نماینده ایران در روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، پرونده تیم اعزامی کشورمان در این دوره از مسابقات با سه مدال برنز بسته شد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان که با حضور تکواندوکارانی از 120 کشور جهان دوشنبه 23 آبان ماه به میزبانی مکزیک در سالن متروپلیتن شهر گوادالاخارا آغاز شده با مبارزه دو ملی پوش کشورمان به روز پایانی رسید.

در روز پایانی این مسابقات تیم کشورمان دو نماینده داشت، مهلا مومن زاده در وزن 46- کیلوگرم دور نخست در پیکار با سان هوانگ از چین تایپه در حالی که راند نخست را 6 بریک پیروز شده بود، در دو راند بعدی با نتایج 5 بر 4 و 5 بر یک بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت.

حسین لطفی در وزن 58- کیلوگرم دیگر نماینده کشورمان بود که کار خود را با برتری 2 بر صفر و با نتایج 9 بر یک و 12 بر صفر برابر دیوید فونتس از گواتمالا آغاز کرد و سپس در یک مبارزه برتر آدریان ویسنته قهرمان عنوان دار اسپانیایی را 2 بر یک شکست داد.

وی راند اول را 3 بر یک به حریف واگذار کرد، اما موفق شد در دو راند متوالی 20 بر 13 و 15 بر8 پیروز شد و در ادامه مقابل عمر لاکال از مراکس با نتایج 10 بر 10 و 9 بر 2 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده تیم ملی تکواندو ایران بسته شد/ناکامی قدمی و حذف مومن زاده

پرونده تیم ملی تکواندو ایران بسته شد/ناکامی قدمی و حذف مومن زاده