مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-21سياسي

20 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی گیلان در دست اجرا است


معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای بیش از 20 پروژه محرومیت زدایی بسیج در این استان گفت: پروژه های آبرسانی در تالش، خمام، - رودبار و سیاهکل اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ احمد رضا منشوری شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه بسیج نیازهای آینده را تشخصی می دهد و یک نگاه امیدآفرینی در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی ایجاد می کند، گفت: بسیج ارتقای سازندگی و خدمات دهی برای مردم را تأمین و در مصون سازی و کاهش آسیب های اجتماعی مانند تسهیل ازدواج و کاهش طلاق مشارکت دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان افزود: بالابردن امنیت جامعه، اهتمام به شکوفایی استعدادهای تحصیلی جوانان، تلاش برای دستیابی به علوم و فنون افتخارآمیز، امنیت زدایی درونی برای کشور از طریق مردم از جمله برنامه های بسیج است.

وی با بیان اینکه بیش از 20 پروژه محرومیت زدایی از طریق بسیج سازندگی در گیلان در دست اجرا است، بیان کرد: پروژه های آبرسانی در تالش، خمام، رودبار و سیاهکل که قرار است طی آن 750 کیلومتر لوله گذاری و 31 حلقه آب چاه و 48 مخزن آب و 48 ایستگاه پمپاژ آب جاگذاری شود.

سرهنگ منشوری با اشاره به اینکه 3 هزار و 500 گروه جهادی در استان گیلان ثبت شده و اکنون در هفته بسیج 800 گروه جهادی فعال هستند، عنوان کرد: در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی گیلان در دست اجرا است

20 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی گیلان در دست اجرا است