مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 08:152022-11-21اقتصادي

لایروبی بیش از 2500 نهر در خوزستان


فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: بیش از 2 هزار و 500 کیلومتر نهر در جنوب غرب خوزستان از ابتدای سال لایروبی شده تا کیفیت، کمیت و تولید خرما در این منطقه افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار پاسدار احمد خادم سیدالشهداء شامگاه یکشنبه در آیین اهدای 50 سری جهیزیه به زوج های جوان کم برخوردار شهرستان شادگان که به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: هر سری جهیزیه شامل 10 قلم کالا از جمله یخچال، فرش، اجاق گاز، جارو برقی، پنکه، لوازم آشپزخانه و ماشین لباسشویی است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور افزود: نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

وی اظهار کرد: این میزان جهیزیه با محوریت تشویق جوانان به امر ازدواج و کمک به خانواده های کم برخوردار در چند مرحله امسال اهدا شد.

سردار خادم سیدالشهداء در ادامه با اشاره به تولید خرما در شادگان گفت: بیش از 2 هزار و 500 کیلومتر نهر در جنوب غرب خوزستان از ابتدای سال لایروبی شده تا کیفیت، کمیت و تولید خرما در این منطقه افزایش یابد.

وی با اشاره به تولید 2 هزار و 256 تن خرما در سال جاری در خوزستان خبر داد: بیش از 500 هکتار از نخلستان های آبادان، خرمشهر و شادگان توسط قرارگاه کربلا تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی بیش از 2500 نهر در خوزستان

لایروبی بیش از 2500 نهر در خوزستان