مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 08:152022-11-21اقتصادي

28 واحد صنعتی راکد فعال شدند/اشتغال 26 هزار نفر در بخش صنعت


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 28 واحد صنعتی راکد و تعطیل شده در 8 ماه امسال به چرخه تولید و اشتغال بازگشته اند.

- رامین صادقی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: هر چند استان اردبیل، استان کشاورزی با زیرساخت های مناسب در بخش کشت و زرع است اما در سال های اخیر در حوزه صنعت فعالیت های مناسبی داشته و امکان توسعه واحدهای صنعتی متنوع در این خطه فراهم آمده است.

وی تصریح کرد: یک هزار و 157 واحد تولیدی در استان اردبیل پروانه بهره برداری صنعتی گرفتند که یک هزار واحد صنعتی در استان فعال است که 85 درصد واحد تولیدی را شامل می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و استان شدن اردبیل ما از صنایع بزرگ محروم بودیم ولی در 3 تا 4 سال گذشته سرعت رشد واحدهای تولیدی و صنعتی استان شکل مضاعفی به خود گرفته است و ما به تدریج در ردیف استان های صنعتی قرار می گیریم.

صادقی با بیان اینکه با وجود کم و کاستی ها سعی کردیم تا آمار و اطلاعات دقیق در حوزه صنعت جمع آوری کرده و ارائه کنیم، افزود: 85 درصد واحدهای صنعتی استان فعال است و در سال های اخیر سهم اشتغال بخش صنعت افزایش 4.

7 دهم درصدی را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 واحد صنعتی راکد فعال شدند/اشتغال 26 هزار نفر در بخش صنعت

28 واحد صنعتی راکد فعال شدند/اشتغال 26 هزار نفر در بخش صنعت