مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 08:002022-11-21سياسي

شهیدیارمراد مرادی: با نیروی ایمان برای وطن کار کنید


شهیدیارمراد مرادی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «اینجا جای عمل است، جای نزدیکی به خدا، جایی که فقط و فقط نیروی ایمان کار می کند، راه شهدا را ادامه دهید تا رستگار شوید».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3835/ تبرک لحظاتمان با شهیدیارمراد مرادی بسمه تعالی سلام بر تمام شهدای گلگون کفن که با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند، سخنم را از مولا علی آغاز می کنم که فرمود سرباز از محکم و استواری است که همچون سلسله جبال به هم پیوسته و از مرزهای کشور و قرآن دفاع می کنند و هر قدرتی که بخواهد به آن تعدی کند باید نابود شود حتی اگر به قیمت  نثار کردن خون تمامی مسلمانان باشد.

الان که این وصیت نامه را می نویسم نمی دانید چه شور و حالی دارم زیرا در حال آماده شدن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدیارمراد مرادی: با نیروی ایمان برای وطن کار کنید

شهیدیارمراد مرادی: با نیروی ایمان برای وطن کار کنید