مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 07:552022-11-21اقتصادي

سیستان و بلوچستان و ظرفیت های شیلاتی ویژه در تولید و صادرات آبزیان


معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان(آبهای ساحلی) گفت: کنارک با داشتن ظرفیت های شیلاتی جایگاه ویژه در تولید و صادرات آبزیان دارد .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان(آبهای ساحلی) گفت: کنارک با داشتن ظرفیت های شیلاتی جایگاه ویژه در تولید و صادرات آبزیان دارد .

عطالله رییسی در گفت وگو با ایسنا- افزود: در سال از مجموع 230 هزار تن صید آب های ساحلی استان بیش از 140 هزار تن توسط صیادان کنارک انجام می شود.

عطالله رییسی افزود: بندر صیادی کنارک با داشتن 900 شناور صیادی اعم از لنچ و قایق یکی از بزرگترین بنادر صیادی کشور و جزء 50 بندر کد دار صید تن ماهیان جهان محسوب می شود.

وی بیان کرد:از مجموع 11 بندر ماهیگیری و جایگاه تخلیه صید آب های ساحلی جنوب سیستان و بلوچستان بنادر شهر کنارک، شهید رضایی زرآباد، پزم و تنگ در شهرستان کنارک برای صید و صیادی فعالند.

رییسی تاکیدکرد: یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در شهرستان کنارک قرار دارد و با بیش از 30 واحد تولیدی در سال با تولید 100 تا 150میلیون قوطی کنسرو نیاز کشور را تامین می کند.

وی با اشاره به اینکه در سفر سال گذشته رییس جمهور و مصوبات برای بندر کنارک افزود: پیش بینی می شود با برنامه تحولی وزارت جهاد کشاورزی و سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان و ظرفیت های شیلاتی ویژه در تولید و صادرات آبزیان

سیستان و بلوچستان و ظرفیت های شیلاتی ویژه در تولید و صادرات آبزیان