مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 07:402022-11-21سياسي

فعالیت دستگاه های اجرایی هرمزگان در پنجشنبه ها مجددا تعطیل می شود؟


استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم تجدیدنظر در لغو تعطیلی پنجشنبه ها خواستار تشکیل معاونت جزایر و سواحل در استانداری هرمزگان شد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم تجدیدنظر در لغو تعطیلی پنجشنبه ها خواستار تشکیل معاونت جزایر و سواحل در استانداری هرمزگان شد.

مهدی دوستی در جلسه تشریح و بررسی وضعیت امور اداری، استخدامی و نیروی انسانی ادارات شهرستانی با تاکید بر لزوم برون سپاری برخی از خدمات دولتی به دفاتر پیشخوان و دفاتر پلیس +10، اظهار کرد: اصلی ترین تغییر و تحولی که باید در شیوه حکمرانی ما اتفاق بیافتد گذر از مدیریت بر منابع انسانی به سوی مدیریت بر اطلاعات است به صورتی که درگاه های خدماتی یکپارچه سازی شوند.

وی ادامه داد: فاصله شرق تا غرب استان حدود 1000 کیلومتر است و نمی توانیم از مردم انتظار داشته باشیم برای کارهای اداری شان صدها کیلومتر مسافت را برای رسیدن به مرکز استان طی کنند به همین منظور ناچاریم دو قطب در شرق و غرب استان تعریف کنیم.

دوستی با تاکید بر لزوم تعریف پلتفرم هایی برای افزایش سطح خدمات غیرحضوری و ضریب نظارت بر فرآیندها، بیان کرد: تمام مبارزه ای که با قاچاق سوخت انجام شده به اندازه تفاضل گیریِ اطلاعاتی که بین سامانه های راهداری و سامانه های شرکت نفت انجام دادیم خروجی نداشته و اصلا قابل قیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دستگاه های اجرایی هرمزگان در پنجشنبه ها مجددا تعطیل می شود؟

فعالیت دستگاه های اجرایی هرمزگان در پنجشنبه ها مجددا تعطیل می شود؟