مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 04:152022-11-21ورزشي

3 مدال برنز و حذف 10 نماینده ایران در پایان رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان


با شکست دو نماینده ایران در روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، پرونده تیم اعزامی ایران در این دوره از مسابقات با سه مدال برنز بسته شد.

  - با شکست دو نماینده ایران در روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، پرونده تیم اعزامی ایران در این دوره از مسابقات با سه مدال برنز بسته شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روز پایانی رقابتهای تکواندوی قهرمانی جهان 2022 در مکزیک، حسین لطفی در 58- کیلوگرم و مهلا مومن زاده در وزن 46- کیلوگرم، آخرین نمایندگان ایدان در این رقابت ها بودند بودند که با شکست مقابل رقبایشان از دور مسابقات کنار رفتند.

مهلا مومن زاده در وزن 46- کیلوگرم در دور نخست مقابل سان هوانگ از چین تایپه در حالی که راند نخست را 6 بریک پیروز شده بود، در دو راند بعدی با نتایج 5 بر 4 و 5 بر یک بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت.

حسین لطفی در وزن 58- کیلوگرم دیگر نماینده ایران در روز پایانی بود که در دور نخست مقابل دیوید فونتس از گواتمالا 2 بر صفر پیروز شد.

وی سپس آدریان ویسنته از اسپانیا را 2 بر یک شکست داد و در سومین مبارزه نیز با برتری 2 بر صفر مقابل عمر لاکال از مراکش به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت اما در این مرحله با حساب 2 بر صفر مقابل محمد خلیل جندابی دارنده مدال نقره المپیک و رنکینگ سه جهان از تونس شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مدال برنز و حذف 10 نماینده ایران در پایان رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان

3 مدال برنز و حذف 10 نماینده ایران در پایان رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان