مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 03:102022-11-20سياسي

انس با قرآن به زندگی انسان جهت می دهد


حفظ قرآن به زندگی هر انسانی هدف و جهت می دهد و موجب می شود افراد پاسخ صحیح بسیاری از مسائل و موضوعات مختلف را که به شکل روزمره با آن سرو کار دارند، - ایسنا/ایلام حافظ 31 ساله ی قرآن گفت: حفظ قرآن به زندگی هر انسانی هدف و جهت می دهد و موجب می شود افراد پاسخ صحیح بسیاری از مسائل و موضوعات مختلف را که به شکل روزمره با آن سرو کار دارند، را در میان آیات نورانی قرآن بیابند.

عیسی پناهی زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسیر حفظ قرآن را با شرکت در جلسات قرآنی و حفظ چند سوره از جزء سی ام کلام وحی آغاز کردم و پس از اینکه مربیان پرورشی مدرسه و والدین استعدادم در زمینه حفظ آیات قرآن را دیدند برای حرکت در این مسیر کمک و همفکری کردند.

وی گفت: در مسابقات دانش آموزی دوران دبیرستان هر ساله به عنوان نفر اول رشته حفظ قرآن به مسابقات کشوری دانش آموزی اعزام می شدم؛ علاوه بر آن به عنوان نفر اول رشته حفظ کل قرآن مسابقات استانی اوقاف و امور خیریه، مسابقات اداره کار و رفاه اجتماعی، هلال احمر، دانشجویان و .

و همچنین به عنوان نفر اول استان به مسابقات کشوری راه یافته ام.

این حافظ قرآن کریم تصریح کرد: در سال 96 مدرک مربیگری حفظ قرآن از سوی رییس مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کشور اعطاء شد و اکنون به عنوان مدیر خانه قرآن مشکات در شهرستان ایوان به فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انس با قرآن به زندگی انسان جهت می دهد

انس با قرآن به زندگی انسان جهت می دهد