مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 00:052022-11-20پزشكي

خبر خوش مدیر کل بیمه سلامت ایلام برای بیماران خاص، صعب العلاج و مزمن


مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام از تصمیم بیمه سلامت برای کمک های بی سابقه به بیماران خاص، صعب العلاج و مزمن خبر داد و گفت: این خدمات در آینده بیشتر هم خواهد شد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام از تصمیم بیمه سلامت برای کمک های بی سابقه به بیماران خاص، صعب العلاج و مزمن خبر داد و گفت: این خدمات در آینده بیشتر هم خواهد شد.

دکتر نورالدین رحیمی با حضور در ایسنا، اظهار کرد: در استان ایلام367 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند و بیشترین افراد تحت حمایت روستاییان ، عشایر و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر هستند.

بیمه رایگان 76 درصد جامع هدف وی گفت: 76 درصد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت به صورت رایگان بیمه هستند یعنی هیچگونه حق بیمه ای از آنها دریافت نمی شود و 90 درصد بستری و 70 درصد درمان سرپایی این افراد در بخش دولتی را بیمه پرداخت می کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام ادامه داد: هزینه بیمه کارکنان دولت ، بیمه سلامت همگانی ، ساکنان حاشه شهرها، زندانیان و خانواده های آنان ، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و افراد مجهول الهویه در صورت تایید مراجع درمانی، اتباع عراقی ساکن ایلام پرداخت می شود.

نسخه نویسی الکترونیکی در ایلام زودتر انجام شد رحیمی با بیان اینکه نسخه نویسی الکترونیکی در استان ایلام دو ماه زودتر از کل کشور در ایلام به طور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش مدیر کل بیمه سلامت ایلام برای بیماران خاص، صعب العلاج و مزمن

خبر خوش مدیر کل بیمه سلامت ایلام برای بیماران خاص، صعب العلاج و مزمن