مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 20:452022-11-20فرهنگي

برترین های جشنواره تئاتر مازندران معرفی شدند


سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر مازندران با معرفی نفرات و گروه های برتر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نفرات برتر رشته های مختلف سی و چهارمین جشنواره تئاتر مازندران شامگاه یکشنبه با حضور هنرمندان و مسئولان معرفی شدند و دو نمایش مرگ با سوراخ اضافه از بابلسر و صنم از ساری به جشنواره منطقه ای راه یافتند.

در این جشنواره و دانیال عرب زاده و شیوا عباسی و فاطمه مقدس در بخش پوستر، چهره پردازی و طراحی لباس برای نمایش تنها خدا حق دارد بیدارم کند و محمدامین مهدوی برای نمایش صنم، موسیقی گروه نمایش صنم، پونه یحیایی و حامد فردی برای نمایش یک روز دیگه برتر شدند.

همچنین مانلی فلاحت پیشه بازیگر خردسال نمایش مرگ با سوراخ اضافه تقدی، شد فاطمه پاشایی برای نمایش جزیره آبی، سید فاطمه حسینیان برای نمایش خلیل خونی و مریم احمدی برای نمایش مرگ با سوراخ اضافه رتبه سوم، آیناز اکبری نیا برای نمایش تنها خدا حق دارد بیدارم کند و تهمینه شکوفا برای نمایش مرگ با سوراخ اضافه رتبه دوم و مهدیه بوژامهرانی برای نمایش جزیره آبی رتبه اول را کسب کردند.

تیمور نوربخش برای نمایش یک روز دیگه، هادی مهدی نیا برای نمایش مرگ با سوراخ اضافه و علی هروندی برای نمایش پرواز پرندگان مهاجر رتبه سوم، احسان زرگران برای نمایش جزیره آبی، ماهور شیدایی فرد برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های جشنواره تئاتر مازندران معرفی شدند

برترین های جشنواره تئاتر مازندران معرفی شدند