مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 20:102022-11-20اجتماعي

رسانه؛ از ارکان اصلی نظام تعلیم و تربیت


رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: رسانه، به عنوان یک رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت شمرده می شود.

- مصطفی بابایی سارویی، امروز یکشنبه 29 آبان در سفر به خراسان جنوبی و دیدار با مدیران رسانه های این استان اظهار کرد: نشست با فعالان حوزه رسانه در هر استان و شنیدن نکات و نقطه نظرات آنان در حوزه آموزش و پرورش از برنامه هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر ارتباط جدی با رسانه ها، افزود: در مبانی سند تحول آموزش و پرورش رسانه ها تنها یار آموزش و پرورش نیستند؛ بلکه در کنار ارکان حکومت، خانواده و نهادهای غیردولتی از ارکان اساسی هستند.

بابایی سارویی با تاکید بر اخذ و ارائه راهکارهای نقش تربیتی رسانه، اظهار کرد: باید کاری کنیم تا تصویری که از نظام آمورش و پرورش ارائه می شود، تصویر بهتری باشد.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی 11 سال مهجور مانده بود اما در این دوره حرکت جدی برای اجرای آن شکل گرفته است، یادآور شد: در همین راستا 1500 نفر به عنوان راهیابان تحول، آموزش دیده اند که با حضور در مدرسه آغازگر تحول خواهند بود.

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: مخاطب آموزش و پرورش با احتساب دانش آموزان، والدین و معلمان 50 میلیون نفر است که باید در کانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه؛ از ارکان اصلی نظام تعلیم و تربیت

رسانه؛ از ارکان اصلی نظام تعلیم و تربیت