مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 20:052022-11-20سياسي

ارزیابی عملکردها، باعث کارآمدی نظام اداری می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: ارزیابی عملکردها، باید باعث کارآمدی نظام اداری و ارتقاء سطح رضایتمندی مردم شود.

  - ناصر ناصری، امروز یکشنبه 29 آبان در دومین جلسه کارگروه تخصصی مدیریت عملکرد، بهره وری و تحول اداری در سال 1401، خاطرنشان کرد : ارزیابی عملکرد نیروهای اداری و مدیران دستگاه های اجرایی می بایست به صورت مستمر وجود داشته و موجب رشد و کارآمدی نظام اداری شود.

به گفته وی؛ ارتقاء سطح خدمات و در نتیجه سطح رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه ها، مهمترین هدف ارزیابی هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون توسعه مدیریت استاندار تصریح کرد: در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد و اجرای مفاد مواد (81) و (82) از فصل یازده قانون مدیریت خدمات کشوری همه ساله دستگاه های اجرایی در حوزه عمومی و اختصاصی و در قالب محورها و شاخص های عملکردی بر اساس ابلاغیه های بخشنامه و دستور العمل های صادره توسط سازمان اداری و استخدامی کشور ارزیابی می شوند.

ناصری ادامه داد: بر اساس نتایج حاصله از ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی، از دستگاه های اجرایی استان تقدیر به عمل می آید.

وی یادآور شد: در سال جاری بنا به مصوبه شورای راهبری توسعه مدیریت استان علاوه بر این شاخص های عمومی و اختصاصی، شاخص های اقتضایی استان نیز در فرآیند ارزیابی عملکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی عملکردها، باعث کارآمدی نظام اداری می شود

ارزیابی عملکردها، باعث کارآمدی نظام اداری می شود