مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 19:252022-11-20سياسي

راه اندازی مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابانی اهواز تا پایان سال


استاندار خوزستان با تاکید بر تسریع در تجهیز مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابانی اهواز از سوی دستگاه های متولی گفت: با تجهیز این مرکز قبل از پایان سال، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با تاکید بر تسریع در تجهیز مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابانی اهواز از سوی دستگاه های متولی گفت: با تجهیز این مرکز قبل از پایان سال، شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.

صادق خلیلیان در پایان جلسه شورای مشارکت های مردمی استان خوزستان که امروز (29 آبان ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، به کارگیری ظرفیت های مردمی و خیرین را از مهم ترین اقدامات در چارچوب وظایف مرتبط با بهزیستی برشمرد و گفت: در این زمینه هماهنگی لازم را انجام داده ایم و خیرین نیز در زمینه همکاری بیشتر به منظور خدمت دهی از طریق بهزیستی برای جامعه هدف اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، استاندار خوزستان با تاکید بر تجهیز مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابانی از سوی شهرداری اهواز، از راه اندازی این مرکز قبل از پایان سال خبر داد.

وی اضافه کرد: همچنین برای ساخت یک شیرخوارگاه یکی از خیران 70 درصد کار را پذیرفته است و حدود 30 درصد دیگر از سوی شهرداری اهواز صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابانی اهواز تا پایان سال

راه اندازی مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابانی اهواز تا پایان سال