مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 19:102022-11-20پزشكي

صدور ماهانه 328 هزار نسخه الکترونیک در گیلان/ بیمه شدن 614 زوج نابارور


مدیرکل بیمه سلامت گیلان با بیان اینکه استفاده از مزایای طرح دارویار برای افراد بیمه شده و دارای نسخه الکترونیک کاربرد دارد، گفت: استان گیلان ماهانه 328 هزار نسخه الکترونیک صادر می شود که موجب رسیدگی آنلاین و تسریع در پرداخت مطالبات موسسات شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بیمه سلامت گیلان با بیان اینکه استفاده از مزایای طرح دارویار برای افراد بیمه شده و دارای نسخه الکترونیک کاربرد دارد، گفت: استان گیلان ماهانه 328 هزار نسخه الکترونیک صادر می شود که موجب رسیدگی آنلاین و تسریع در پرداخت مطالبات موسسات شده است.

محمود عاطف راد در بازدید از خبرگزاری ایسنا گیلان، با اشاره به افزایش خدمات دهی بیمه سلامت طی سال های اخیر، اظهار کرد: افزایش خدمات درمانی نشان دهنده اهمیت سلامت برای نظام است.

وی از به روز شدن پرداخت مطالبات مراکز و موسساتی که اقدام به ارائه خدمت به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت می کنند خبر داد و تصریح کرد: قبلا در پرداخت مطالبات تاخیر داشتیم، اما اکنون برای پرداخت مطالبات، خودمان به سراغ موسسات می رویم و با ارائه سند اقدام به پرداخت هزینه های درمانی بیمه شدگان می کنیم.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان با بیان اینکه پزشکان و داروخانه ها و آزمایشگاه ها و مراکز تصویربرداری استان تا پایان مهر کلیه مطالبات خود را دریافت کرده اند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور ماهانه 328 هزار نسخه الکترونیک در گیلان/ بیمه شدن 614 زوج نابارور

صدور ماهانه 328 هزار نسخه الکترونیک در گیلان/ بیمه شدن 614 زوج نابارور