مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 18:152022-11-20سياسي

استقلال فرهنگی مقدم بر استقلال اقتصادی است


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: دولت شعار ایران قوی را سرداده و بسیاری از ترقه بازی های اخیر در جامعه بخاطر این است که این نگاه ایران قوی نتواند به منصه ظهور برسد.

- حجت الاسلام دکتر حبیب اله حاتمی کن کبود در آیین آغاز سی و هفتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه های کشور که در محل سالن جلسات دانشکده علوم پایه برگزار شد، با بیان اینکه استقلال فرهنگی مقدم بر استقلال اقتصادی است، افزود: چنانچه فرهنگ جامعه رشد کند اقتصاد رشد خواهد کرد.

وی اظهار کرد: هرچه در زمینه مسائل فرهنگی کار و بودجه هزینه شود سرمایه گذاری بوده و هزینه نیست.

حاتمی کن کبود عنوان کرد : از معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم انتظار می رود با تمام قوت و قدرت سه درصد بودجه فرهنگی دانشگاه ها را پیگیری کند؛ با تحقق این بودجه شاهد نشاط، شور و شعف بیشتر در دانشگاه ها خواهیم بود تشکلها و کانون های فرهنگی دانشجویی بیش از پیش فعال و دانشجو هنرهای هفت گانه را در دانشگاه فرا خواهد گرفت و دانشجو امید به آینده پیدا خواهد کرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: تریبون آزاد کرسی های آزاد اندیشی، مناظره های دانشجویی، مناظره بین استاد و دانشجو بیش از بیش تقویت شود و تحقق این مهم در گرو پنج در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال فرهنگی مقدم بر استقلال اقتصادی است

استقلال فرهنگی مقدم بر استقلال اقتصادی است