مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 18:102022-11-20فرهنگي

یک نمایشگاه هنری تمام فوتبالی افتتاح شد/لزوم نمایش درتبلیغات شهری


مسعود شجاعی طباطبایی ضمن توضیح ارائه درباره نمایشگاه بین المللی کارتون و کاریکاتور جام جهانی فوتبال ایران 1401 درباره لزوم توجه به اکران شهری این آثار برای امیدبخشی مردم سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایشگاه بین المللی کارتون و کاریکاتور جام جهانی فوتبال ایران 1401 عصر یکشنبه 29 آبان ماه همزمان با آغاز بازی های جام جهانی فوتبال 2022 قطر در گالری عالی، خانه و خانه عکاسان حوزه هنری افتتاح شد.

در این مراسم مسعود نجابتی، محمد حبیبی مدیر سابق مرکز هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی هنری روایت فتح، محمدحسین نیرومند مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد آقاقلی زاده، کیومرث قورچیان، علی فروزانفر معاون هنری حوزه هنری، سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی و دبیر مسابقه و نمایشگاه حضور داشتند.

مسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری که مسئولیت دبیری نمایشگاه بین المللی کارتون و کاریکاتور جام جهانی فوتبال ایران 1401 را نیز عهده دار بود، درباره ایده برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: حدود یک سال است که درگیر چنین موضوعی هستیم و از ابتدای بهار، ایده این نمایشگاه به صورت رسمی مطرح شد و به دنبال این بودیم که فراخوان این رویداد اطلاع رسانی شود و از ابتدای تابستان تا 18 شهریورماه زمان فراخوان برای دریافت آثار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نمایشگاه هنری تمام فوتبالی افتتاح شد/لزوم نمایش درتبلیغات شهری

یک نمایشگاه هنری تمام فوتبالی افتتاح شد/لزوم نمایش درتبلیغات شهری