مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 17:252022-11-20بين الملل

سفر رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به آمریکا


رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سفری رسمی وارد آمریکا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آویو کوخاوی رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سفری رسمی و پنج روزه وارد آمریکا شد.

بر همین اساس ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که کوخاوی در جریان سفر خود با مسئولانی از وزارت دفاع آمریکا پنتاگون و ارتش آمریکا دیدار خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: آویو کوخاوی همچنین با ژنرال مارک میلی همتای آمریکایی خود و فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا دیدار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مسائلی امنیتی مربوط به منطقه را نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

گفتنی است، این آخرین سفر کوخاوی به آمریکا به عنوان رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و دومین سفر او در این سمت به آمریکا است.

پیش از این منافع عبری زبان، از انتخاب ژنرال هرتسی هالیوی به عنوان جانشین آویو کوخاوی رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، خبر دادند.

بنابراین با پایان دوران حضور آویو کوخاوی در پست رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در ژانویه 2023، هرتسی هالیوی جانشین وی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به آمریکا

سفر رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به آمریکا