مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-20فرهنگي

اندیشه پیش از نوشتن لازمه هنر یک نویسنده است


هر نویسنده پیش از نوشتن باید اندیشه داشته باشد و نوشتن بدون تجربه کار سختی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم نقد و بررسی کتاب خیال خاکی از سوی کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امروز (یکشنبه) با حضور مریم صادقی نویسنده کتاب، ابوالفضل درخشنده، لیلا افلاکی و وجیهه آشوری از منتقدین حوزه ادبیات دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این نشست مریم صادقی با بیان اینکه داستان های کتاب زمانی نوشته شده اند که مشغول آموزش داستان نویسی بودم، گفت: آن موقع به فکر نوشتن بودم و 2 اتفاق دیدار با رهبری و دانشجوی نمونه شدن باعث شد که این کتاب را چاپ کنم.

وی با بیان اینکه می خواستم به داستان روز بپردازم به حوادث سال 98 همچون سانحه کشتی سانچی، سرنگونی هواپیمای اوکراینی توسط پدافند هوایی کشور و شهادت محسن حججی اشاره کرد و گفت: با توجه به حوادث آن مقطع داستان ها را نوشتم.

با زحمات دوستانم نیز این کتاب در شهرستان ها دیده شد.

در بخش دیگری این نویسنده با بیان اینکه هر نویسنده قبل از نوشتن باید اندیشه داشته باشد و پژوهش کند به طرح این موضوع پرداخت که نوشتن بدون تجربه کار سختی است و گفت: برای این کتاب مجبور شدم درباره صدای به هم خوردن دندان های غواص ها زیر آب تحقیق کنم که چطور این کار را می کردند تا عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه پیش از نوشتن لازمه هنر یک نویسنده است

اندیشه پیش از نوشتن لازمه هنر یک نویسنده است