مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 17:012022-11-20اقتصادي

برگزاری نخستین مزاید بخش معدن به صورت بسته سرمایه گذاری


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به ثبت نخستین بسته معدنی در زنجان برای سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: از این به بعد مزایدهایی در بخش معدن به صورت بسته سرمایه گذاری ارائه می شود که شرط آن احداث واحد فرآوری است یعنی در نزدیک ترین مزایده ای که برگزار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ناصر فغفوری در دیدار با بهره برداران معدنی و مدیران واحدهای صنایع معدنی که با حضور معاون وزیر و رییس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی برگزار شد، از احصای ظرفیت های معدنی کشور بنا به دستور وزیر با متولی گری سازمان زمین شناسی و ایمیدرو خبر داد و اظهار کرد: تامین اعتبار و اولویت بندی مورد نظر برای تامین نقشه های یک به 50 هزار برای عناصر40 تا 70 عنصر انجام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه آذربایجان غربی به عنوان استان اولویت دار برای اسکن معادن و تهیه نقشه یک به 50 هزار انتخاب شده بود که بنا به پیشنهادات ارائه شده، زنجان هم در اولویت دوم قرار گرفته است، افزود: مسؤولیت این مهم بر عهده ایمیدرو گذاشته شده است.

وی به تهیه پهنه و پیشنهاد پهنه مورد نظر به ایمیدرو برای اکتشاف در طارم اشاره کرد و افزود: مورد ترک تشریفات فقط برای ایمیدرو میسر است که اگر پهنه دیگری هم وجود داشته باشد می توان به همین شیوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین مزاید بخش معدن به صورت بسته سرمایه گذاری

برگزاری نخستین مزاید بخش معدن به صورت بسته سرمایه گذاری