مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-20حوادث

دستگیری 55 نفر از عوامل ناآرامی ها در اقلید و خرمبید فارس


در پی ناآرامی های اخیر تعدادی از افراد فریب خورده که با تخریب اموال عمومی و سنگ پرانی به سمت ماموران انتظامی و امنیتی باعث رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند با اقدامات فنی و هماهنگی با مراجع قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

- سرهنگ مراد صارمی: در پی ناآرامی های اخیر تعدادی از افراد فریب خورده که با تخریب اموال عمومی و سنگ پرانی به سمت ماموران انتظامی و امنیتی باعث رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند با اقدامات فنی و هماهنگی با مراجع قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

بنابر اعلام مسئولان انتظامی دو شهرستان اقلید و خرمبید فارس، 55 نفر از عوامل ناآرامی های این دو شهرستان دستگیر و تحویل عوامل قضایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ فرمانده انتظامی اقلید فارس روز یکشنبه از دستگیری 20 نفر از بر هم زنندگان نظم و امنیت اخیر که موجب رعب و وحشت در بین شهروندان و تخریب اموال عمومی شده بودند خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی در این باره گفت: در پی ناآرامی های اخیر در این شهرستان تعدادی از افراد فریب خورده که با تخریب اموال عمومی و سنگ پرانی به سمت ماموران انتظامی و امنیتی باعث رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند با اقدامات فنی و هماهنگی با مراجع قضایی شناسایی و دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 55 نفر از عوامل ناآرامی ها در اقلید و خرمبید فارس

دستگیری 55 نفر از عوامل ناآرامی ها در اقلید و خرمبید فارس