مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-20ورزشي

حمله سازمان های حقوق بشری به اینفانتینو


سازمان عفو بین الملل سخنرانی پرمناقشه جیانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در آستانه افتتاحیه جام جهانی 2022 در قطر را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه دیلی میل، به دنبال دفاع رییس فیفا در این سخنرانی از عملکرد مقامات قطری در روند آماده سازی برای برگزاری جام جهانی 2022، سازمان حقوق بشری عفو بین الملل آن چه که را کوچک شمردن هزینه گزاف پرداخت شده توسط کارگران مهاجر در این روند از سوی اینفانتینو خواند محکوم کرد.

اینفانتینو در سخنرانی روز شنبه خود ابتدا گفت: امروز من احساسی همچون یک قطری، یک عرب، یک آفریقایی، یک همجنس باز، یک معلول و یک کارگر مهاجر دارم.

او در این سخنرانی با دفاع از عملکرد مقامات قطری و انتقاد از اروپایی های گفت، اگر اروپا واقعا کارگران مهاجر برایش مهم است می توانست مثل قطر عمل کرده و یک مسیر قانونی برای ورود آن ها به کشورهای شان فراهم می کرد.

صحبتهای اینفانتینو برخی اعتراضات را در جهان فوتبال در پی داشت از جمله این که چند باشگاه بوندسلیگا بنرهایی را در اعتراض به نمایش گذاشتند و حامیان سازمان عفو ​​بین الملل در لیسبون تظاهراتی برگزار کرد.

استیو کاکبرن، رییس واحد عدالت اقتصادی و اجتماعی عفو بین الملل در واکنش به اظهارات اینفانتینو بیانیه ای منتشر کرد و گفت: جانی اینفانتینو با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سازمان های حقوق بشری به اینفانتینو

حمله سازمان های حقوق بشری به اینفانتینو