مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-20سياسي

دشمن را در جنگ رسانه ای هم شکست خواهیم داد


جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به شکست های متعدد دشمنان در 43 سال گذشته گفت: دشمنان در فضای مجازی و رسانه ها هم باید شکست بخورند و این توانمندی در ما وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، امروز (یکشنبه) در رزمایش بزرگ جهادگران بسیجی (فاطمی 2) با بیان اینکه خدمت به مردم در 43 سال گذشته، در اولویت سپاه و بسیج قرار داشته است، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بسیج و سپاه بر روال قاعده های خداوند متعال که پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) که آن را به ما یاد داده و امامین انقلاب اسلامی بر آن تأکید داشته اند، عمل کرده اند.

سردار فدوی ادامه داد: برای همین است که خداوند به وعده های خود عمل کرده است؛ لذا علی رغم اینکه خبیثان عالم در 43 سال اخیر هرچه شیطنت و دشمنی خود را علیه جبهه حق انقلاب اسلامی به کار گرفته اند؛ اما نمی توانند ادعا کنند که حتی یک پیروزی داشته اند و اگر پیروزی می داشتند، از طریق رسانه های خود، آن را در دنیا فریاد می زدند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خداوند در قرآن فرموده است که در دنیا 2 حزب بیشتر وجود ندارد؛ یکی حزب خدا و دیگری حزب شیطان، گفت: خداوند فرموده است که من (خدا) اراده کرده ام که حزب خدا در بهترین وجه ممکن پیروز شود؛ لذا وقتی در وعده خدا تخلفی نیست، باید به بهترین وجه ممکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن را در جنگ رسانه ای هم شکست خواهیم داد

دشمن را در جنگ رسانه ای هم شکست خواهیم داد