مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-20ورزشي

تمام کتابخانه های شهرداری کرج الکترونیکی شد


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از الکترونیکی شدن تمام کتابخانه های شهرداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ آیین نکوداشت هفته کتاب و کتاب خوانی امروز 29 آبان ماه در راستای تحقق شعار (کرج پایتخت کتاب خوانی کشور) با حضور دانش آموزان و علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد.

محسن برجی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در این مراسم با تأکید بر اینکه این آیین باهدف ارتقای فرهنگ مطالعه و ترویج کتاب خوانی برگزار شده است، افزود: کتابخوان ها سرمایه های اجتماعی جامعه هستند و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج با جدیت به دنبال راهکارهایی برای افزایش تعداد افراد اهل مطالعه است.

برجی در ادامه گفت: تلاش ما در برگزاری این گونه مراسم این است که به بهانه هفته کتاب بتوانیم از یک اثر فاخر قدردانی کنیم و امیدوارم هرسال بتوانیم با این اقدام، آثار حوزه کتاب و کتابخوانی را معرفی و از هنرمندان این آثار قدردانی کنیم.

برجی از الکترونیکی شدن کتابخانه های کرج خبر داد و گفت: در راستای جایگزینی سیستم سنتی و دستی ثبت کتب و ثبت نام اعضا در کتابخانه های شهرداری کرج، نرم افزار کتابخانه های ثنا در تمامی کتابخانه های تحت نظر این سازمان راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام کتابخانه های شهرداری کرج الکترونیکی شد

تمام کتابخانه های شهرداری کرج الکترونیکی شد