مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:262022-11-20سياسي

پایبندی به اصول بیمه و شفافیت؛ نقشه راه بیمه سینا در مسیر توسعه


دوازدهمین هم اندیشی سراسری مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه سینا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، در این هم اندیشی که با رویکرد چابک سازی و تحول فناورانه در راستای خرده فروشی برگزار شد، مدیرعامل، قائم مقام و معاونین مدیرعامل به تبیین سیاست ها، برنامه های آینده و تبادل نظر درباره مسائل مختلف شرکت پرداختند.

عبداله سلطانی ثانی در جمع مدیران ارشد و رؤسای شعب بیمه سینا ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در سال جاری گفت: حق بیمه تولیدی در 8 ماهه سال جاری به عددی بالغ بر 35 هزار میلیارد ریال رسیده و نسبت خسارت نیز کمتر از 60 درصد شده است.

وی با اشاره به سرعت گرفتن پرداخت خسارت به بیمه گذاران افزود: بیمه سینا در آغاز راه تحول و چشم انداز ترسیم شده است و تا رسیدن به وضع مطلوب و اهداف عالیه خود کمی فاصله دارد.

مدیرعامل بیمه سینا با تأکید بر لزوم بودجه ریزی علمی و قابل پایش در سال 1402 گفت: ترکیب پرتفوی شرکت باید تعدیل و بهینه شود که در این بین شعب نیز باید با محاسبه و دقت در پرتفوی استان، سهم منطقی از آن را جذب کنند.

وی مزیت رقابتی بیمه سینا را نیروی انسانی وفادار و متخصص دانست و گفت: باید این سرمایه بزرگ را حفظ کرده و زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایبندی به اصول بیمه و شفافیت؛ نقشه راه بیمه سینا در مسیر توسعه

پایبندی به اصول بیمه و شفافیت؛ نقشه راه بیمه سینا در مسیر توسعه