مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-20سياسي

آبدانان مظهر دینداری است


فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه شهرستان آبدانان مظهر دینداری است، گفت: هتک حرمت به قرآن کار انسان های پلید و فاسق است.

- ایلام-فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه شهرستان آبدانان مظهر دینداری است، گفت: هتک حرمت به قرآن کار انسان های پلید و فاسق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جمال شاکرمی ظهر یکشنبه در اجتماع خودجوش مردم آبدانان که در محکومیت هتک حرمت به مسجد و قرآن برگزار شد، اظهار کرد: ما آبدانان را به همه خوبی ها و شهدایش می شناسیم، شهیدانی که از اولین ها هستند کوچک ترین و نوجوان ترین شهید، شهید هسته ای، شهدا و فرماندهان دلاوری که در کردستان در نقاط صعب العبور آن مناطق بر دشمنان تازیدند و هنور آوا و صدایی آنها در آسمان آبدانان قابل شنیدن است.

ایران آبدانان را با رضایی نژادها و اولین هایش می شناسد.

وی گفت: ما آبدانانی را با همان شور دفاع مقدس می شناسیم مردم با صلابت و با شرفی که همیشه مایه عزت ما بوده اند مظهر مهمان نوازی و عطوفت و با احساس بودند اینها حقیقت های این دیار است در فتنه منافقین بارها و بارها در خیابان های این شهر در جریان بنی صدر و فتنه های بزرگ و کوچک جوانان آبدانان نلرزیدند و همیشه پای نظام بوده و هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبدانان مظهر دینداری است

آبدانان مظهر دینداری است