مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-20سياسي

مرکز فرهنگی دفاع مقدس گیلان نماد ایثارگری مردم ایران است


استاندار گیلان، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان را نمادی از جانفشانی ها و شجاعت ها و فداکاری ها و ایثارگری های بسیجیان و سربازان و نظامیان و ارتشی ها و همه مردم گیلان و ایران دانست و یادآور شد: - ایسنا/گیلان استاندار گیلان، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان را نمادی از جانفشانی ها و شجاعت ها و فداکاری ها و ایثارگری های بسیجیان و سربازان و نظامیان و ارتشی ها و همه مردم گیلان و ایران دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی ما دستاوردهای معنوی و ارزشی زیادی دارد.

اسدالله عباسی در نشست هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گیلان، با بیان اینکه شهدا با فداکاری و ایثارگری و جانفشانی خود امنیت کشور و ملت را حفظ کردند، گفت: شهدا با باورهای دینی و ارزشی و انقلابی خود در سخت ترین روزها وارد میدان شدند و از اسلام و انقلاب و کشور دفاع کردند.

وی فرهنگ و روحیه بسیجی را روحیه ایثار و شهادت دانست و افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس گیلان می تواند در سه مرحله شامل پیروزی انقلاب، دستاوردهای انقلاب و شرایط خاص انقلاب این تاریخ 43 ساله با عظمت و پر شکوه را به تصویر بکشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه و برگرفته از آموزه های دینی و قرآنی بود، تصریح کرد: این انقلاب توانست رژیم فاسد و طاغوتی آن زمان را که در اختیار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس گیلان نماد ایثارگری مردم ایران است

مرکز فرهنگی دفاع مقدس گیلان نماد ایثارگری مردم ایران است