مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:212022-11-20سياسي

افتتاح طرح های محرومیت زدایی همزمان با هفته «بسیج» در جنوب کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از کهنوج، رییس سازمان اظهار داشت: امروز در راستای محرومیت زدایی چندین پروژه شامل آبرسانی، مدرسه، مسکن و همه مباحث در زمینه رفع فقر و محرومیت در این منطقه به بهره برداری رسید.

سردار محمد زهرایی عنوان کرد: این منطقه سرشار از ظرفیت ها و پتانسیل های خدادادی است، اگر این ظرفیت ها با نیروی انسانی، با علم و دانش و تجربه پیوند بخورد کارهای بی نظیری را رقم می زنند.

سردار زهرایی تصریح کرد: سازمان بسیج مستضعفین به کمک سپاه استانی و نواحی مقاومت در سراسر کشور در هفته بسیج می خواهد نمود و بروز خدمات بسیج را به مردم نشان دهد.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در چند سال گذشته خدمت رسانی و محرومیت زدایی از حالت رسالت به ماموریت در سپاه و بسیج تغییر یافته یعنی وظیفه ماموریتی خودمان را خدمت رسانی می بینیم.

وی گفت: بسیج مستضعفین چه در نهضت خدمات مومنانه که 12نوع خدمت از جمله بسته معیشتی، آزادسازی زندانیان، تامین جهیزیه و چه در محرومیت زدایی روستاها در زمینه آب شرب، آبخیزداری، مسکن محرومان، جاده بین مزارع و چه در محلات حاشیه شهر و مسائل بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و اشتغال و چه در اقتصاد مقاومتی با ایجاد صندوق های قرض الحسنه و طرح های اشتغال زا، نیروگاه های برق کوچک خانگی، مشاغل خانگی و کارهایی که از تبصره 16و 18 انجام داد، درخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های محرومیت زدایی همزمان با هفته «بسیج» در جنوب کرمان

افتتاح طرح های محرومیت زدایی همزمان با هفته «بسیج» در جنوب کرمان