مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-20ورزشي

آرسن ونگر: این جام جهانی آخرین فرصت رونالدو و مسی است


آرسن ونگر این جام جهانی را آخرین فرصت برای ستاره هایی نظیر لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و لوکا مودریچ برای کسب تجربه قهرمانی در جام جهانی می داند.

- آرسن ونگر این جام جهانی را "آخرین فرصت" برای ستاره هایی نظیر لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و لوکا مودریچ برای کسب تجربه قهرمانی در جام جهانی می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، آرسن ونگر، سرمربی پیشین تیم فوتبال باشگاهی آرسنال انگلیس تاکید کرد، رقابت جام جهانی 2022 قطر آخرین شانس بازیکنان برجسته ای هم چون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، کاپیتان های تیم های ملی پرتغال و آرژانتین برای تجربه کردن قهرمانی در جام جهانی است.

آرسن ونگر به عنوان رییس گروه مطالعه فنی فیفا خدمت می کند و روز شنبه واحد جدید تحلیل داده های تیم ها و بازیکنان را در شهر دوحه در آستانه بازی افتتاحیه امروز جام جهانی بین قطر و اکوادور افتتاح کرد.

ونگر گفت: من معتقدم این جام جهانی آخرین شانس برای بازیکنان بزرگی است که در 10 یا 15 سال گذشته استعداد خود را برای همه ما به نمایش گذاشته اند.

ونگر که بیش از 20 سال سرمربی گری تیم آرسنال را بر عهده داشته ادامه داد: این بازیکنان به اینجا می آیند و فکرشان این است که یا حالا یا هیچ وقت دیگر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرسن ونگر: این جام جهانی آخرین فرصت رونالدو و مسی است

آرسن ونگر: این جام جهانی آخرین فرصت رونالدو و مسی است