مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-20حوادث

کلاهبرداری از 234 هزار نفر توسط یک نوجوان 13 ساله!


نوجوان 13 ساله ای که با استفاده از ربات‎های تلگرامی اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از 234 هزار نفر کرده بود، توسط پلیس فتا البرز در شهر نظرآباد‏ دستگیر شد‎.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: نوجوان 13 ساله ای که با استفاده از ربات‎های تلگرامی اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از 234 هزار نفر کرده بود، توسط پلیس فتا البرز در شهر نظرآباد‏ دستگیر شد‎.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده ‏کلاهبرداری اینترنتی و برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان به وسیله لینک های آلوده پیامک های ابلاغ قضایی، بررسی موضوع به ‏صورت ویژه در دستور کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

‏وی افزود: ماموران پس از بررسی های تخصصی تجهیزات الکترونیک مال باختگان، متوجه شدند که این افراد ضمن اینکه از طریق پیامک ‏های کلاهبرداری ابلاغ قضایی به درگاه های جعلی منتقل شده و حسابشان خالی شده، از طریق بدافزارهای نصب شده در تلفن همراه آن ها نیز تعداد قابل توجهی پیامک قضایی به سایر شهروندان نیز ارسال شده است.

‏ فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه ماموران با انجام تحقیقات تخصصی و به کارگیری اقدامات فنی و اطلاعاتی، کلاهبردار ‏‏13 ساله این پرونده را شناسایی و با شناسایی مخفیگاه او در شهر نظرآباد، با هماهنگی مقام قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از 234 هزار نفر توسط یک نوجوان 13 ساله!

کلاهبرداری از 234 هزار نفر توسط یک نوجوان 13 ساله!