مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-20اقتصادي

مالیات بر ارزش افزوده موجب پیشبرد پروژه های عمرانی شهر می شود


پرداخت مالیات بر ارزش افزوده از سوی مودیان، تأثیر بسزایی در احداث و تکمیل پروژه های عمرانی شهری دارد.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: پرداخت مالیات بر ارزش افزوده از سوی مودیان، تأثیر بسزایی در احداث و تکمیل پروژه های عمرانی شهری دارد.

محمود صفری 29 آبان در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل اظهار کرد: عوارض دریافتی از محل مالیات بر ارزش افزوده، تأثیر بسزایی در روند اجرایی پروژه های عمرانی شهری دارد.

وی با اشاره به اینکه توسعه پایدار شهری از محل مالیات بر ارزش افزوده میسر می شود، گفت: همچنین مالیات بر ارزش افزوده منبع مهمی برای تأمین درآمدهای شهرداری ها به شمار می رود.

شهردار اردبیل با بیان اینکه تلاش می کنیم تا پروژه های احداثی از محل درآمدهای مالیاتی به نحوه احسن به شهروندان معرفی شود، افزود: با معرفی این پروژه ها، شهروندان آثار مالیات پرداختی خود را در شهر لمس می کنند.

صفری تصریح کرد: انعقاد پروژه دکوسنتر با اعتبار یک هزار و 300 میلیارد تومان، اجرایی شدن پروژه بازار آهن فروشان، ساماندهی رودخانه های بالیخلوچای و نوران چای، فسخ قرارداد پروژه تیراژه و تعیین تکلیف آن، نوسازی و بهسازی سرویس های بهداشتی و تأمین روشنایی پل های ارجستان و گلمغان و ترمیم 2 کیلومتر از مسیر چمن مصنوعی دریاچه شورابیل از جمله اقدامات ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات بر ارزش افزوده موجب پیشبرد پروژه های عمرانی شهر می شود

مالیات بر ارزش افزوده موجب پیشبرد پروژه های عمرانی شهر می شود