مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-20سياسي

اختصاص 10 هکتار از اراضی سپاه قدس گیلان برای زراعت چوب


رییس سازمان بسیج کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه برای اجرای طرح زراعت چوب نیاز به 6 میلیون نهال داریم گفت: سپاه قدس گیلان 10 هکتار از اراضی خود را به این کار اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مرتضی مرادی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات دهی بسیجیان در بحران های مختلف اظهار کرد: بسیجیان همواره در دفاع از نظام و ارزش ها و خدمت رسانی به محرومان از جان خود مایه گذاشتند و سپر دفاعی کشور در برابر تهاجمات و آسیب های مختلف هستند.

رییس سازمان بسیج کشاورزی استان گیلان با اشاره به نقش نخبگان بسیجی در حوزه کشاورزی بیان کرد: بسیجیان در حوزه آموزش و اجرای کار کارشناسی نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف نظام در توسعه اقتصاد و افزایش تولید محصولات کشاورزی در استان گیلان دارند.

وی با بیان اینکه طرح بسیج همگام با کشاورز یکی از مهمترین طرح های حوزه کشاورزی محسوب می شود، افزود: اجرای نهضت سراسری جهش تولید در استان گیلان و در راستای افزایش محصولات کشاورزی با جدیت دنبال می شود.

مرادی با اشاره به افزایش 15 درصدی برداشت برنج در گیلان تصریح کرد: این افزایش با ارائه خدماتی نظیر آزمون خاک، مشاوره های رایگان، کاشت داشت و برداشت، نظارت بر میزان استفاده از کود، آموزش به کشاورزان در روستاها و مساجد محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 هکتار از اراضی سپاه قدس گیلان برای زراعت چوب

اختصاص 10 هکتار از اراضی سپاه قدس گیلان برای زراعت چوب