مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:112022-11-20سياسي

افتتاح طرح های محرومیت زدایی همزمان با هفته «بسیج» در جنوب کرمان


با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین، چندین طرح محرومیت زدایی همزمان با هفته «بسیج» در کهنوج افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از کهنوج، رییس سازمان اظهار داشت: امروز در راستای محرومیت زدایی چندین پروژه شامل آبرسانی، مدرسه، مسکن و همه مباحث در زمینه رفع فقر و محرومیت در این منطقه به بهره برداری رسید.

سردار محمد زهرایی عنوان کرد: این منطقه سرشار از ظرفیت ها و پتانسیل های خدادادی است، اگر این ظرفیت ها با نیروی انسانی، با علم و دانش و تجربه پیوند بخورد کارهای بی نظیری را رقم می زنند.

سردار زهرایی تصریح کرد: سازمان بسیج مستضعفین به کمک سپاه استانی و نواحی مقاومت در سراسر کشور در هفته بسیج می خواهد نمود و بروز خدمات بسیج را به مردم نشان دهد.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در چند سال گذشته خدمت رسانی و محرومیت زدایی از حالت رسالت به ماموریت در سپاه و بسیج تغییر یافته یعنی وظیفه ماموریتی خودمان را خدمت رسانی می بینیم.

وی گفت: بسیج مستضعفین چه در نهضت خدمات مومنانه که 12نوع خدمت از جمله بسته معیشتی، آزادسازی زندانیان، تامین جهیزیه و چه در محرومیت زدایی روستاها در زمینه آب شرب، آبخیزداری، مسکن محرومان، جاده بین مزارع و چه در محلات حاشیه شهر و مسائل بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و اشتغال و چه در اقتصاد مقاومتی با ایجاد صندوق های قرض الحسنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های محرومیت زدایی همزمان با هفته «بسیج» در جنوب کرمان

افتتاح طرح های محرومیت زدایی همزمان با هفته «بسیج» در جنوب کرمان