مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-20سياسي

اجرای طرح جامع مدیریت آب های سطحی در شیراز


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز، از تصویب و اجرای طرح جامع مدیریت آب های سطحی شهر شیرا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود زارعی ظهر یکشنبه در جلسه شورای شهر شیراز در خصوص تصویب و اجرای طرح جامع مدیریت آب های سطحی شهر شیراز، گفت: بر اساس ماده واحده این مصوبه، شهرداری شیراز مکلف است با همکاری مرکز پژوهش های شورا، حداکثر ظرف مدت سه ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه و با رعایت مواردی نسبت به ارائه طرح جامع مدیریت آب های سطحی شهر شیراز، اقدام و نتیجه را طی لایحه ای به شورا ارائه کند.

وی افزود: بر این اساس مطالعات اجرایی پروژه های مربوط به طرح جامع مدیریت آب های سطحی باید به گونه ای انجام پذیرد که با رعایت ملاحظات مهندسی امکان نفوذ آب های سطحی در طول مسیر جهت تغذیه سفره های زیرزمینی وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه مطالعات این طرح باید به گونه ای انجام شود که به صورت تدریجی منجر به حذف جوی های خیابان های فرعی و اصلی شود، گفت: در تهیه این طرح باید مصوبات گذشته شورا مبنی بر بهره برداری از آب های سطحی جهت آبیاری فضای سبز شهری و باغات نیز لحاظ شود.

زارعی اضافه کرد: باتوجه به مصوبه گذشته شورا مبنی بر بهره برداری از آب های سطحی جهت آبیاری فضای سبز شهری و باغات بایستی همزمان با بررسی طرح جامع مطالعات آب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جامع مدیریت آب های سطحی در شیراز

اجرای طرح جامع مدیریت آب های سطحی در شیراز