مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 13:572022-11-20سياسي

پاسخ به فراخوان ضد انقلاب به سبک دهه هشتادی های بوشهر!+عکس


خبرگزاری فارس- بوشهر، سارا طاهری: همزمان با فراخوانی رسانه های معاند و ضد نظام برای برگزاری و تشویق جوانان و نوجوانان به تجمع و اغتشاش در بوشهر و سایر نقاط کشور، جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و هفتادی بوشهر با برنامه متفاوتی به دشمن و این فراخوان ها جواب نه دادند.

صدای همهمه فضای سالن را پر کرده بود، تیم های کوچک و بزرگ در غرفه های خود مشغول بحث و داوری بودند، عده ای می گفتند: ما اول می شویم و عده ای دیگر برتری تیم های مقابل را بیان می کردند.

  دخترها و پسرهایی که بین 14 تا 24 سال سن داشتند و تقریباً همه شان با زبان برنامه نویسی آشنا بودند.

تیم داوری مشغول بررسی تولیدات بچه ها بودند، بچه ها هم دل تو دلشان نبود که کدامشان می تواند تندیس برتری را در این رویداد کسب کند.

مجری روی صحنه می رود تا نفرات برتر را اعلام کند، همهمه تبدیل به سکوت می شود؛ نفرات، تک تک با عناوین رشته تخصصی شان اعلام می شوند.

آن هایی که انتخاب شده بودند هر کدام با یک ژست خاص برای گرفتن تندیس روی صحنه می رفتند و دوستان و سایر گروه ها برایشان کف می زدند.

کوچک ترین شرکت کننده رویداد کوچک ترین شرکت کننده این رویداد که با 12 سال سن، نفر سوم رشته بازی سازی را کسب کرده بود، می گفت: اولین بار است که در این مسابقات شرکت می کنم و برای بچه های زیر هفت سال، آموزش قرآن را به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به فراخوان ضد انقلاب به سبک دهه هشتادی های بوشهر!+عکس

پاسخ به فراخوان ضد انقلاب به سبک دهه هشتادی های بوشهر!+عکس