مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-20سياسي

افکار ایرانی - اسلامی باید در جامعه رواج پیدا کند


آیت الله ناصری، رییس شورای فرهنگ عمومی استان و امام جمعه یزد گفت: همه ما نسبت به فرهنگ ایرانی - اسلامی و انقلابی کشور مسئولیم و باید نگاه اصالتی و کاربردی به فرهنگ کشور داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح یکشنبه در دیدار با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به عملکرد مسئولان کشور و استان اظهار کرد: امام خمینی (ره) یک فرد انقلابی بود و تلاش کرد تا عملکرد کشور هم انقلابی باشد، اما متاسفانه امروزه شاهد آن هستیم که عملکرد کشوری ما و عملکرد ما، آنگونه که امام خمینی (ره) انتظار داشتند، انقلابی نیست.

وی افزود: اسلام در ارتباط با فرهنگ برای انسان از بدو تولد تا زمان پس از مرگ آن برنامه ریزی کرده و این خود بیانگر اهمیت مسئله فرهنگ در دین اسلام است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد با اشاره به فعالیت دشمنان در زمینه فرهنگ ایرانی – اسلامی تصریح کرد: دشمن با روش های گوناگون مانند جنگ روانی، جنگ ترکیبی و جنگ شناختی در کشور تلاش کرده تا فرهنگ کشور را تحت تاثیر قرار دهد و اهداف خود را در کشور پیاده سازی کند.

وی گفت: فعالیت دشمنان بر فهم و درک جوانان ایرانی است و تلاش می کنند تا با تغییر درک جوانان نسبت به انقلاب و اسلام و تغییر نگرش آنها، افکار غربی را جایگزین افکار انقلابی - اسلامی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افکار ایرانی - اسلامی باید در جامعه رواج پیدا کند

افکار ایرانی - اسلامی باید در جامعه رواج پیدا کند