مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-20سياسي

ضرورت برآورده کردن مطالبات به حق و اقناع سازی جامعه


معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: صف افرادی که معترض هستند از صف کسانی که به دنبال تخریب و اغتشاش هستند، جدا است و ضرورت دارد تا برای مطالبات به حق، - ایسنا/ایلام معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: صف افرادی که معترض هستند از صف کسانی که به دنبال تخریب و اغتشاش هستند، جدا است و ضرورت دارد تا برای مطالبات به حق، راهکار لازم و برای موارد غیرواقع نیز اقناع سازی صورت گیرد.

محمدسبحان حسنی امروز یکشنبه 29 آبان ماه در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به نقش رسانه های خارجی در تزریق ناامیدی در جامعه، گفت: افزایش روحیه نشاط، امیدآفرینی و اعتماد اجتماعی مهمترین نیاز ضروری شرایط امروز جامعه است و نقش اصحاب رسانه و مطبوعات و صداوسیما در این راستا بی بدیل است.

وی گفت: در شرایط فعلی رسانه های خارجی به دنبال فرافکنی و انتشار وارونه اخبار در جامعه هستند تا با بزرگنمایی و برجسته سازی نقاط ضعف و نپرداختن به دستاوردها و موفقیت ها، مردم را دلسرد کنند.

حسنی با تأکید به مسئولان برای ارائه گزارش عملکرد به مردم و پاسخگویی به رسانه ها، از دستگاه های اجرایی خواست تلاش در جهت تبیین دستاوردها در راستای نشاط در جامعه را در سرلوحه کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برآورده کردن مطالبات به حق و اقناع سازی جامعه

ضرورت برآورده کردن مطالبات به حق و اقناع سازی جامعه