مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-20دانش

جذب نخبگان و استعدادهای درخشان برای عضویت هیئت علمی برنامه محور شد


معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به مصوبات امروز شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم گفت: مصوبه ای که در این جلسه تصویب شد درباره جذب استعدادهای درخشان و نخبگان به عنوان عضو هیئت علمی بود.

- جذب نخبگان و استعدادهای درخشان برای عضویت هیئت علمی "برنامه محور" شد معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به مصوبات امروز شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم گفت: مصوبه ای که در این جلسه تصویب شد درباره جذب استعدادهای درخشان و نخبگان به عنوان عضو هیئت علمی بود.

پیش از این، فرآیند زیادی برای جذب این افراد وجود داشت اما براساس مصوبه امروز، جذب نخبگان و استعدادهای درخشان برای عضویت هیئت علمی به صورت برنامه محور شد.

به این صورت که یک فرد استعداد درخشان یا نخبه یک نیاز جامعه را در دانشگاه محور فعالیت خود قرار داده و آن را ادامه می دهد و در مجموعه تحت فعالیت خود نیز استخدام می شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قاسم عموعابدینی درباره مصوبات جلسه امروز شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم گفت: در جلسه امروز، دو مبحث در باره اشتغال ارائه شد.

موضوع نخست در ارتباط با نظام جامع آموزش صنعت و جامعه بود که منظور، شناسایی نیاز صنعت و جامعه است که بخشی از آن، مربوط به بخش خصوصی می شود و بخش دیگر به حوزه دولت و اینکه دستگاه اجرایی ما برای آموزش هدفمند چه برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نخبگان و استعدادهای درخشان برای عضویت هیئت علمی برنامه محور شد

جذب نخبگان و استعدادهای درخشان برای عضویت هیئت علمی برنامه محور شد