مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 13:212022-11-20اقتصادي

118 زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری بیمه تأمین اجتماعی شدند


قائم مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 118 زن سرپرست خانوار مددجوی این نهاد در استان تحت حمایت بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

- سید مهدی هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 118 زن سرپرست خانوار مددجوی این نهاد در چهارمحال و بختیاری تحت حمایت بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

قائم مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح حمایت بیمه های تأمین اجتماعی از زنان سرپرست خانوار از سال های گذشته، بیان کرد: طرح بهره مندی زنان تحت حمایت از بیمه های تأمین اجتماعی در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان اجرا می شود.

وی در ادامه با اشاره به شرایط پوشش بیمه های تأمین اجتماعی، افزود: بانوان 45 تا 49 سال، فاقد مسکن، زنان سرپرست خانوار دارای سابقه بیمه، بیماران صعب العلاج و همچنین بانوان دارای طرح های اشتغال خانگی در اولویت بهره مندی از این طرح هستند.

هاشمی اضافه کرد: این بانوان با سابقه 10 سال بیمه تأمین اجتماعی و 55 سال به بالا می توانند برای بازنشستگی اقدام کنند و از تمامی مزایا، از جمله حقوق بازنشستگی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه هر ساله تعدادی از این بانوان بازنشسته و خودکفا می شوند، خاطرنشان کرد: همچنین تاکنون 536 زن سرپرست خانوار دیگر تحت حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118 زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری بیمه تأمین اجتماعی شدند

118 زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری بیمه تأمین اجتماعی شدند