مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:522022-11-20اقتصادي

آمار تداخلات اراضی کشاورزی در کردستان از میانگین کشوری بالاتر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، صفدر نیازی پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کردستان ضمن تاکید بر تکمیل تثبیت اراضی کشاورزی استان، اظهار کرد: آمار تداخل اراضی کشاورزی در استان رقم بالایی است که مستلزم چاره اندیشی ویژه و همت جهادی ادارات مربوطه است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان امور اراضی کشور تصریح کرد: آمار تداخلات اراضی کشاورزی در استان کردستان بیش از 40 درصد و از رقم میانگین کشوری بالاتر است که باید با تلاش و برنامه ریزی ویژه کاهش یابد.

وی افزود: هماهنگی و تلاش میان مسئولین و کارکنان ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، ثبت اسناد و امور اراضی استان موجب می شود تا مالکیت اراضی کشاورزی استان تعیین تکلیف شود و از بروز اختلافات در این زمینه جلوگیری شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان امور اراضی کشور از دغدغه مندی دستگاه قضایی استان برای تثبیت اراضی ملی و کشاورزی و همچنین برخورد با کم کاری و ترک فعل ادارات در این زمینه تقدیر کرد.

در ادامه این جلسه، مدیران ادارات بازرسی، ثبت اسناد و املاک، جهاد کشاورزی، امور اراضی به بیان نقطه نظرات و راهکارهای خود در راستای تثبیت اراضی کشاورزی استان پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار تداخلات اراضی کشاورزی در کردستان از میانگین کشوری بالاتر است

آمار تداخلات اراضی کشاورزی در کردستان از میانگین کشوری بالاتر است