مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-20ورزشي

حکم اخراج و تعلیق برای دانشجویان دانشگاه شریف


در آیین نامه انضباطی برای تخلفاتی همچون ایجاد بلوا و آشوب تنبیهات سنگینی تا سقف اخراج دانشجو از دانشگاه با محرومیت از تحصیل در تمام دانشگاه ها تا 5 سال درنظر گرفته شده است.

- عضو کمیته انضباطی دانشگاه صنعتی شریف با بیان این که وظیفه اصلی کمیته انضباطی حفاظت از حقوق عموم دانشجویان است، گفت: فلسفه این کمیته رسیدگی به تخلفات در درون دانشگاه و بدون دخالت نهاد های بیرونی، قضایی یا امنیتی است تا پای دانشجو به دادگاه و زندان باز نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بیژن وثوقی وحدت در مورد فضای این روز های دانشگاه و مأموریت شورای انضباطی و نحوه اجرای آیین نامه انضباطی اظهار داشت: عدم برخورد انضباطی از درون دانشگاه، گاهی باعث دخالت نهاد های بیرونی شده و می شود و هزینه آن دخالت برای دانشگاه و التهابی که آن ایجاد می کند، به مراتب بیشتر از برخورد های انضباطی داخل دانشگاه است.

وی افزود: حفظ نظم و انضباط و شئون دانشگاه برای همه مساله مهمی است.

باید توجه داشته باشیم که اکثر دانشجویان با هدف علم، آموزش و کار دانشگاهی به دانشگاه آمده اند و برقراری روال طبیعی و نظم و ثبات برای اکثریت دانشجویان در اولویت است.

عضو کمیته انضباطی دانشگاه شریف گفت: شورای انضباطی دانشجویان نهادی است که برای رسیدگی به تخلفات دانشجویان با هدف کمک به تحقق اهداف اصلی دانشگاه تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم اخراج و تعلیق برای دانشجویان دانشگاه شریف

حکم اخراج و تعلیق برای دانشجویان دانشگاه شریف