مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-20اقتصادي

دو پیشنهاد بخش خصوصی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور


رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به دو راهکار بخش خصوصی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور گفت: در تدوین سند توسعه صنعتی کشور باید از نظرات بخش خصوصی نیز استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، غلامحسن شافعی، امروز در بیست و پنجمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، ضمن تشکر از سازمان برنامه و بودجه برای دعوت از اتاق بازرگانی برای تدوین بودجه اظهار داشت:  این روزها در جلسات متعددی که برگزار می شود، مسئولان از ما می پرسند که برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور چه اقدامی باید انجام داد و چه باید کرد؟ در یک کلام پاسخ ما به این سوال به لحاظ اولویت در این دو مورد اساسی خلاصه می شود، اول اینکه حل مشکل اقتصادی کشور و بهبود وضعیت اقتصادی مردم نیازمند سرمایه گذاری های عظیم و دسترسی به فناوری های به روز است و دوم اینکه حضور افراد دارای اهلیت حرفه ای در مناصب مهم در اقتصاد کشور می تواند چاره ساز باشد.

وی افزود: آنچه تاکنون اقتصاد ما در طول دهه های گذشته با آن مواجه بوده است، خالی از موارد فوق الذکر و حرکت در مسیری پر از اشتباه که ما را به نقطه بحرانی در اقتصاد کشور هدایت کرده و هدایت می کند.

طی محاسبات گوناگون در 10 سال اخیر درآمد سرانه حقیقی هر ایرانی بیش از 30 درصد کاهش یافته است و حدود 10 میلیون ایرانی زیر خط فقر رفته اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو پیشنهاد بخش خصوصی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور

دو پیشنهاد بخش خصوصی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور