مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-20اقتصادي

ادامه طرح ترخیص خودروها با شرایط و تسهیلات ویژه در قم


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی قم از ادامه طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با شرایط و تسهیلات ویژه در قم خبر داد.

- سرهنگ غلامرضا صدفی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با شرایط و تسهیلات ویژه در دستور کار است و این طرح تا اطلاع ثانوی در استان قم ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه جهت ترخیص خودروها بیان داشت: در این طرح هزینه پارکینگ جهت ترخیص خودرو، بر اساس مصوبه هیئت وزیران با تعرفه سال 1394 محاسبه می شود که بسیار ناچیز است.

صدفی ادامه داد: برای بیمه خودرو و همچنین جریمه ها نیز شرایط اقساطی در نظر گرفته شده است.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم گفت: شهروندان قمی می توانند با استفاده از اپلیکیشن پلیس من، سایت راهور 120 و یا مراجعه به دفاتر پلیس +10 در سطح استان برای ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

وی از شهروندان قمی خواست تا از این فرصت برای ترخیص وسیله نقلیه خود استفاده کنند و در ادامه افزود: طرح مذکور مشمول خودروهایی که با دستور قضایی، انتظامی یا به دلیل تصادف توقیف شدند نمی باشد.

صدفی همچنین بیان داشت: بر اساس قانون تمامی وسایل نقلیه باید دارای بیمه باشند که با توجه به آمار بالای تصادفات موتور سواران در قم به آنان تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه طرح ترخیص خودروها با شرایط و تسهیلات ویژه در قم

ادامه طرح ترخیص خودروها با شرایط و تسهیلات ویژه در قم