مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-20سياسي

خدمت رسانی را ماموریت خودمان می دانیم


در سال های اخیر خدمت رسانی و محرومیت زدایی از رسالت به ماموریت در سپاه و بسیج تغییر یافته و خدمت رسانی را ماموریت خودمان می دانیم.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان بسیج سازندگی گفت:در سال های اخیر خدمت رسانی و محرومیت زدایی از رسالت به ماموریت در سپاه و بسیج تغییر یافته و خدمت رسانی را ماموریت خودمان می دانیم.

سردارمحمد زهرایی امروز 29 آبان ماه در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی 2 در کهنوج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز چند پروژه محرومیت زدایی در شهرستان کهنوج به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد که شامل پروژه های آب شرب، مسکن محرومان و در زمینه رفع فقر و محرومیت بود.

وی افزود: این منطقه سرشار از ظرفیت های خدادادی است و اگر این پتانسیل ها با نیروی انسانی، تجربه و علم و دانش پیوند بخورد کارهای بی نظیری انجام می شود.

زهرایی تصریح کرد: سازمان بسیج مستضعفان به کمک سپاه های استانی در هفته بسیج که شعار امسال بسیج خدمتگزار مردم است، تلاش می کند نمود بروز خدمات بسیج را داشته باشد.

رییس سازمان سیج سازندگی بیان کرد:در نهضت خدمات مومنانه که شامل 12 نوع خدمت از جمله جهیزیه، بسته معیشتی، آزادی زندانیان و .

، در محرومیت زدایی روستاها و تامین آب شرب، مسکن و جاده، در محلات حاشیه شهر موضوعات بهداشتی، فرهنگی، اشتغال و در اقتصاد مقاومتی که با ایجاد صندو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی را ماموریت خودمان می دانیم

خدمت رسانی را ماموریت خودمان می دانیم