مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-20اقتصادي

پیش بینی 195 کیلویی زعفران از باغات گیلان


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت:پیش بینی می شود 250 باغدار گیلانی امسال 195 کیلو گرم زعفران از باغات خود برداشت کنند.

- ایسنا/گیلان مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت:پیش بینی می شود 250 باغدار گیلانی امسال 195 کیلو گرم زعفران از باغات خود برداشت کنند.

منوچهر پارسافر در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه گیاه زعفران برای نخستین بار در سال 87 در گیلان کشت شده است، اظهار کرد: اقلیم استان گیلان در برخی مناطق به گونه ای که زعفران بسیار خوبی در آن تولید می شود.

وی افزود: از تولید زعفران درآمد خوبی نصیب کشاورزان می شود و خوشبختانه تعداد متقاضیان برای تولید زعفران در گیلان رو به افزایش است و پرداختن به تولید این محصول ارگانیک موجب ارتقای درآمد مطلوب کشاورزان استان می شود.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: اخیرا تحصیلکرده های بخش کشاورزی و سرمایه گذاری بیشتری برای توسعه کشت و تولید زعفران در استان رغبت دارند و این امر می تواند به سرعت افزایش تولید این محصول کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود 250 باغدار گیلانی امسال 195 کیلو گرم زعفران از باغات خود برداشت کنند.

پارسافر با اشاره به اینکه زعفران تولید شده در مزارع استان کاملا ارگانیک بوده و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است افزود: این مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 195 کیلویی زعفران از باغات گیلان

پیش بینی 195 کیلویی زعفران از باغات گیلان