مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-20اجتماعي

بهسازی روکش آسفالت آزادراه شهید فهمیده


مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از بهسازی روکش آسفالت در مقاطع قابل توجهی از آزادراه شهید فهمیده (تهران- کرج) طی ماه های سپری شده از سال جاری خبر داد.

- مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از بهسازی روکش آسفالت در مقاطع قابل توجهی از آزادراه شهید فهمیده (تهران- کرج) طی ماه های سپری شده از سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود حق لطفی با اشاره به وجود عوارض متعدد خرابی در روسازی آزادراه شهید فهمیده، بر ضرورت بهسازی روکش آسفالت این آزادراه به عنوان یکی از مهم ترین مبادی ورودی شهر تهران تاکید کرد و گفت: بهسازی مسیر کندروی شمالی بزرگراه شهید فهمیده (محدوده پل تقاطع بزرگراه آزادگان و لوپ بزرگراه آزادگان جنوب) در گام نخست این پروژه بهسازی و در قالب طرح استقبال از بهار انجام شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران خاطرنشان کرد: در بهار و اوایل تابستان امسال، بخشی از مسیر تندروی آزادراه حدفاصل پل آزادگان تا پل کوهک در دو باند شمالی و جنوبی بهسازی شد و طی ماه های اخیر و در ادامه عملیات بهسازی، قطعه دیگری از مسیر تندروی بزرگراه شهید فهمیده (مسیر شرق به غرب) حدفاصل پل شرقی ورزشگاه آزادی تا پل غربی مورد مرمت قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی روکش آسفالت آزادراه شهید فهمیده

بهسازی روکش آسفالت آزادراه شهید فهمیده