مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-20پزشكي

تولید واکسن سرطان مغز برای افزایش بقای بیماران


محققان بیمارستان کینز کالج لندن در مطالعه اخیرشان به رهبری پروفسور کیومرث اشکان از تولید واکسن سرطان مغزی که سبب افزایش بقای بیماران می شود، - محققان بیمارستان "کینز کالج لندن" در مطالعه اخیرشان به رهبری پروفسور "کیومرث اشکان" از تولید واکسن سرطان مغزی که سبب افزایش بقای بیماران می شود، خبر داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تی ان، نتایج یک مطالعه که به تازگی در مجله Journal of American Medical Association Oncology منتشر شده است، نشان داده در کارآزمایی بالینی فاز 3 یک واکسن به نام DCVax-®L که در بیمارستان کینز کالج لندن و سایر مراکز درمانی در سراسر جهان استفاده شده است، از سلول های ایمنی بیماران برای مورد هدف قرار دادن سرطان مغز استفاده می کند و می تواند بقای بیماران را برای چندین ماه یا در برخی موارد، سالها افزایش دهد.

این اولین بار در 17 سال اخیر است که چنین نتایج قابل توجهی در کارآزمایی بالینی فاز 3 برای یک درمان سیستمیک در گلیوبلاستوما به دست می آید و اولین بار در 27 سال است که نشان داده شده است که این درمان بقا را در بیماران مبتلا به گلیوبلاستومای عودکننده افزایش می دهد.

این واکسن برای هر بیمار به صورت جداگانه با جداسازی سلول های ایمنی خاص آن فرد به نام سلول های دندریتیک یا یاخته های دارینه ای(Dendritic cells) از خون آنها تزریق می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید واکسن سرطان مغز برای افزایش بقای بیماران

تولید واکسن سرطان مغز برای افزایش بقای بیماران