مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-20سياسي

فعالیت های بسیج در مدارس و دانشگاه ها گسترش یابد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمنان دنبال ریزش بسیج هستند گفت: فعالیت های بسیج در مدارس و دانشگاه ها گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، خدمات معیشتی به آسیب دیدگان و محرومان، حوزه امنیتی، فرهنگی، علم و فناوری، جهاد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و طرح های فرهنگی خدمات قابل توجهی عرضه کرده است.

آیت الله صفایی بوشهری بسیج را نیروی واکنش سریع، مؤثر و موفق در برابر بحران ها و مشکلات یاد کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در فتنه ها و توطئه های گوناگون ارزش های انقلاب اسلامی از جمله بسیج هدف قرار داده اند که در آشوب ها و اغتشاشات اخیر این مهم آشکار بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بسیج خار چشم دشمنان انقلاب، نظام و اسلام است، تصریح کرد: بسیج سد محکم در دفاع از حریم نظام اسلامی، ولایت، ارزش های انقلاب اسلامی و تهاجم دشمنان در همه عرصه ها است.

دشمنان دنبال ریزش بسیج هستند امام جمعه بوشهر حماسه بزرگ بسیج در حوزه های فرهنگی، دفاعی، امنیتی، اقتصادی، محرومیت زدایی را برشمرد و خاطرنشان کرد: باید هر روز بر قدرت و اقتدار بسیج افزوده شود.

وی تقویت قدرت معرفتی، فرهنگی، ایمان، تقوا، بصیرت و دشمن شناسی بسیج را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تشکیل بسیج در همه مقاطع سنی از پیش دبستانی تا دانشگاه باید مد نظر قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های بسیج در مدارس و دانشگاه ها گسترش یابد

فعالیت های بسیج در مدارس و دانشگاه ها گسترش یابد