مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-20سياسي

لزوم شناسایی زمین های مستعد تهران برای ساخت پارکینگ های عمومی


رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر شناسایی و مکان یابی زمین های مستعد توسط شهرداری تهران برای توسعه پارکینگ عمومی شامل اراضی با کاربری تثیبت شده تاکید کرد.

- رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر شناسایی و مکان یابی زمین های مستعد توسط شهرداری تهران برای توسعه پارکینگ عمومی شامل اراضی با کاربری تثیبت شده تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا شمس احسان در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران درباره توجه به احداث و حفظ کاربری پارکینگ های تثبیت شده عمومی در شهر تهران گفت: با توجه به مصوبات کمیسیون ماده پنج مبنی بر موافقت با احداث ساختمان اداری 11 طبقه روی شش طبقه پارکینگ زیرزمینی در ملک با کاربری تثبیت شده پارکینگ در خیابان حافظ که به درخواست سازمان مشاور فنی و مهندسی معاون فنی و عمرانی صادر شده است به شهرداری تهران تذکر داده می شود که رویکرد توسعه ساختمانی فیزیکی-اداری معاونت ها و سازمان ها و هزینه کرد منابع مالی که در شرایط فعلی محدود است، ضرورتی ندارد.

ضمن اینکه در شرایطی که اکثر زیرساخت های عمرانی شهر تهران به جز شبکه مترو در حال تکمیل هست به نظر می رسد توسعه فیزیکی و اداری برای این سازمان ضرورتی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسایی زمین های مستعد تهران برای ساخت پارکینگ های عمومی

لزوم شناسایی زمین های مستعد تهران برای ساخت پارکینگ های عمومی